Niečo sa končí a nové začína

Späť na naše projekty

Slovensko ;)

Vytvorili sme 25 originálnych PR článkov. Ponúkli sme 14 celoplošných a mimoriadne atraktívnych inzercií. V on-line priestore sme pracovali s najčítanejšími slovenskými webmi (Aktuality.sk, Topky.sk, Cas.sk, Pluska.sk, Pravda.sk, Sme.sk a inými). Príbehmi úspešných žien v IT sme zasiahli rovnako sympatizantov technických webov (Mobilmania.sk, Zive.sk/HP Techbox.sk/HP a iné). Boli sme v teréne. Boli sme vo vysielaní najpočúvanejšieho rádia na Slovensku (Slovenský rozhlas). Ale, najmä boli sme s Vami (sociálne siete). Cieľ? Priblížiť informatiku v plnej kráse a so všetkými benefitmi. Najlepšie, v 3D veľkosti a to prostredníctvom príbehov o šikovných, samostatných a krásnych ženách v IT. Majú silný osobný ´message´ a majú dobrý dôvod hovoriť o IT ako o úžasnej životnej šanci. Petra Cross z Googlu v USA: Informatika je atraktívna, pretože je tvorivá. A je až na zaplakanie, ako málo dievčat ide za IT povolaním. Som presvedčená, že je za tým nedostatok osvety.“

Titulok „Som žena v IT“ pasoval každej jednej. On-line kampaň jednoznačne potvrdila, že technológie milujú ženy profesne viac ako čokoľvek iné. Renáta Kovalík z HP povedala:Ak sa túžite učiť zaujímavosti, ak sa obávate stagnácie, tak IT je pre vás to pravé orechové. Ja vďaka IT zažívam to, čo väčšina považuje za sci-fi.“ PR články mali aj pridanú hodnotu a síce osobné posolstvo ako napríklad v príbehu softvérovej inžinierky Martiny Šturdíkovej (JPMorgan Chase v New Yorku): „Túžim, aby v tejto branži bolo žien viac. Zničíme tak stereotyp, že ženy do IT nepatria. Tu nejde len o kariéru a peniaze. Predovšetkým je za tým pocit užitočnosti a osobného šťastia.“

Úspechy a rast našich manažérok tešia rovnako aj IT firmy, našich partnerov. V rámci internetovej kampane sme aktívne spolupracovali so spoločnosťami ako HP Enterprise, Tempest.sk, Profesia.sk, Google, JPMorgan Chase, IBM a inými. Ešte väčší ´drive´ sme dostali do žíl, akonáhle nás kontaktovali ďalšie IT spoločnosti. Dnes máme nových partnerov, nové príležitosti na spoluprácu a ešte väčšiu chuť pokračovať. Úprimne a osobne ďakujeme každej jednej IT manažérke. Ojedinele sa s nami podelili až o intímne udalosti v ich pracovnom živote ako napríklad Alžbeta Ivanovičová:„Chcela som rozbehnúť elektronický obchod. Môj šéf mi ale povedal, že na to nemám. Bola som „len asistentkou“. Šport ma však naučil nevzdávať sa. Začala som makať. Študovala som knihy, články na internete. Chcela som dokázať aj jemu, že sa mýlil. Z asistentky som sa preklikla na CEO vlastnej firmy“. Užitočné informácie a pravdivé príbehy. Vaša interakcia a progres v kontakte s celoslovenskou verejnosťou – to boli kľúčové slová obsahovo i vizuálne atraktívnej kampane, ktorú sme počas dvoch mesiacov mohli pre vás tvoriť vďaka podpore EÚ pre oblasť vedy a techniky na Slovensku.

Naše nasadenie v tomto roku už čoskoro zavŕšime vydaním veľmi atraktívneho letáku o IT profesiách.