arrow

SEO a PPC v kocke


girl

18.06.2019

17:00

Krátkodobé kurzy

Pre dospeláčky


To najzákladnejšie z online marketingu dostanete teraz v kocke od Aj Ty v IT a Visibility.

Ak máte vlastný web alebo eshop, bez SEO a PPC sa síce zaobídete, ale s nimi, dokážete zasiahnuť väčšie publikum a získať tak nových čitateľov či zákazníkov.

Kurz sa zameriava na to, ako vytvoriť webe, ako ho SEO optimalizovať a ako používat PPC (pay per click) reklamu. Kurz robíme v spolupráci s online marketingovou agentúrou Visibility

✅Kedy: 4 lekcie vždy od 17.00 do 20.00 hod. Dátumy sú 18. júna (utorok), 25. júna (utorok), 1. júla (pondelok) a 9. júla (utorok).

✅Kde: Cisco, Eurovea, Bratislava

✅Čo je potrebné mať na kurz: Vlastný notebook s možnosťou inštalovania aplikácií (mať administratívne oprávnenia).

✅Cena: 49 eur (informácie o platbe obdržíte emailom po zaregistrovaní)

✅Kapacita: 12 účastníčok

Registrácia: TU

OBSAH KURZU

18.6. Tvorba stratégie s Matúšom Lovásom
Viete ako správne vytoriť stratégiu na dosiahnutie svojich cieľov v online svete? Ako zacieliť a vyhodnotiť aktivity, ktoré robíte? Poznáte svoju cieľovú skupinu a trh na Slovensku? Všetky tieto užitočné informácie sa dozviete na školení o Inbound marketingovej stratégii dňa s managing directorom Visibility Matúšom Lovásom.

25.6. SEO s Jozefom Juríkom
Zvýšiť organickú návštevnosť vášho webu dokážete aj svojpomocne. Na kurze sa dozviete, ktoré techniky sú účinné a ako sa vyvarovať základným chybám. Praktické ukážky a využívanie jendotlivých postupov vám ukážem priamo na vašom webe alebo eshope.

1.7. Google Ads s Danielom Birasom
Google Ads je efektívny nástroj, pomocou ktorého dokážete osloviť vašu cieľovú skupinu v rôznych nákupných fázach. Naučte sa, ako spätne oslovovať užívateľov pomocou remarketingu alebo ako získať viac zákazníkov vďaka Google vyhľadávaniu, obsahovej sieti, ale aj pomocou YouTube reklamy.

9.7. Ďalšie strany kocky s Annamáriou Naništovou
Nestačí mať len len sexi web, dôležité je mať aj dobrý social, efetívne PPC, analytiku a kvalitné SEO. Dozviete sa, ako robiť komplexný performance a vyťažiť z marketingu čo najviac.

✅Lektori:

Matúš Lovás

Prvýkrát som pričuchol k online marketingu koncom roka 2012 na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Následne som získal stáž v online reklamnej agentúre, kde mi po mesiaci bolo ponúknuté miesto na part-time popri škole. Venoval som sa predovšetkým SEO, linkbuildingu, PPC a komunikácii s klientmi. Po ukončení štúdia som zmenil agentúru a zakotvil vo VISIBILITY, kde mám momentálne na starosti PPC kampane našich klientov a zároveň vediem naše Performance oddelenie. Vo voľnom čase hrám golf, cestujem, chodím cvičiť a trávim čas s priateľmi. Z času na čas si prečítam aj dobrú knihu, najradšej nejaké fantasy.

Jozef Jurík

Rád trávim čas v prírode. Keď už ale sedím za počítačom, venujem sa hlavne optimalizácii stránok pre ľudí a vyhľadávače ako i hľadaniu súvislostí v dátach webovej analytiky.

Daniel Biras

14 rokov som sa venoval hokeju, kým som pochopil, že sa v ňom nepresadím. Rozhodol som sa hľadať v niečom inom, novom, modernom a hlavne v niečom, čo by ma bavilo. Vďaka mojej sestre som objavil PPC-čka, ktoré ma zaujali natoľko, že som sa rozhodol im obetovať môj voľný čas počas mojej kariéry. Pre PPC-čka som chytil takú vášeň, že sa im venujem už naplno. Momentálne pracujem vo Visibility ako PPC špecialista, ktorý má rád poriadok v kampaniach, užíva si vytvárať úspešne stratégie a jasné a zrozumiteľné reporty. Mám rád šport, hokej, futbal, bojové umenia, dobré pivko a rád si večer pozriem film alebo seriál.

Annamária Naništová

Rada prijímam výzvy a s marketingom to nebolo inak. Začalo to pred pár rokmi tvorbou dizajnu a basic webov, keďže som srdcom umelec. Postupne som začala spravovať kampane na Facebooku a Google, riešila UX webov či správu social. Pracovala som pre rôznych klientov aj mimo SR. Prispelo k tomu pár rokov na Marketing manažmente FM UK v Bratislave a na marketingu ISEG v Lisabone.